Sivun näyttöjä yhteensä

lauantai 17. toukokuuta 2014

Ohi on!


Virallista todistusta vaille LÄHIHOITAJA!
Ohi on siis  kahden vuoden uurastus. Ihanaa aikaa ja todella mahtavia kokemuksia ja oppii katselemaan maailmaa aivan uudella lailla.

Osaamisalaksi valikoitui sellainen ala mitä aluksi ajattelin etten ainakaan halua. Vahu.. Vanhukset eli siis ikäihmiset. Kaikesta huolimatta se on juuri se mun juttu.. Olen aina rakastanut lukea elämänkertoja ja niitä jos mitä kuulee ja näkee tällä alalla. Ihana kuulla ikäihmisten elämää ja millaista heillä on ollut ja minulla on velvollisuus huolehtia että heillä hyvä aika elämässä jatkuu ja saavat nauttia elämästä niin kuin he haluavat.

Meillä oli ihana perjantai,monta aihetta juhlaan. Minulla loppui harjoittelu ja koulu..viralliset juhlat sitten 30.6. (olen silloin reissussa)  Äiti ja isä kävivät, toivat kukkia ja hoitajankellon..Todella ihana! Suuret kiitokset heille.  Esikoisella oli kirjalliset autokoulussa ja meni läpi, Onnea hänelle!!  Tytöt kävivät kuvataiteenlinjan pääsykokeissa tiistaina ja tuli ilmoitus että molemmat ovat päässeet sisään. Opiskelut alkaa syksyllä. Aivan ihanaa!! Molemmat tykkäävät piirtää ja maalata toden teolla. Hienoa että pääsevät nyt kunnon oppii ja kokeilemaan monia erillaisia tekniikoita.

Illalla tuli hyvä ystäväni ja räpsein hänestä valmistumis kuvia ja ..lainasin lakkia ja Tyttöni 7v otti sitten illalla minusta ja oikein tyytyväinen olen otoksiin... Mukavia muistoja!!

Aurinko paistanut niin ihanasti koko päivän ja nyt ulkosauna lämpiää... tuntuu niin kesältä!
Minä aijon nauttia nyt kahden viikon kesäloman ja sitten alkaa kesätyöt!
Terkkuja!
           Satu

4 kommenttia: