Sivun näyttöjä yhteensä

lauantai 11. tammikuuta 2014

Lauantai aamu alkoi varhain ... Heräsin 2:30 eikä millään unta. No ei ole ensimmäinen kerta ja tiesin että turha sängys pyöräköidä noustaan ylös ja mennään vaik kaffeille...
Tunnin siinä istuessani, vanhempi neiti nousi kans ylös.. "Ei nukuta!"  Minä siihen että kyllä nukuttaa nyt takas petiin ja minä menin tytön viereen lattialle olevalle patjalle.. (patja 150cm ja minä 173cm)
Uni tuli ja kello soi 5:20 ja nousin puuron keittoon. Hyviä puolia on että kun lauantaina nousee hyvissä ajoin saa todella paljon aikaan... Varmaankin ens yönä nukutaan, toivottavasti!

Meidän taloudessa on kaksi ihanaa kollia! Siis noita muita miehiä  kolme mutta kissat. Ne on vaan niin ihania ..Luulin että olen koira ihminen mutta kyllä minä olen niin kissaihminen!!
Topi 2v ja Mölli 6kk
 
Lauantai illan kunniaksi taas kynttilät sytytetty ja pihvit paistettu... 
Saunakin kuumana odottaa...
Kyllä nyt kelpaa. 
Huomenna juhlitaan pojan 14v. juhlia kummien ja isovanhempien kera. Täytekakku täytetty, voileipäkakku ja lohihyytelö kakut tekeytymässä. 
Niistä sit kuvia juhlatunnelman yhteydessä...
 
 Siinä sitten vihdoinkin se meidän ihana "uusi" sänky ...mielestäni muutos oli todella onnistunut!
Niin ja miltä se alkuaan näytti... no tuolta ..mutta siinä ei näy kolot ja naarmut.. eikä valitettavasti pienten tekemät hampaan jäljet sängyn päädys..

Hyvää Illanjatkoa..Palamisiin!
Satu

2 kommenttia:

  1. Hui, kuinka aikaisin uni loppui!!! Mutta varmaan seuraavan yön nukut hyvin, toivotaan niin! Valtava muutos kyllä tuli tuohon sänkyyn, hienolta näyttää teidän makkari, kyllä tuolla pitäis uni tulla...
    Leppoisaa sunnuntaita sinulle Satu :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos Sari!
    Kauan mietein että uskalla vetää mustaksi mutta nyt ei harmita :)

    VastaaPoista